28 september 2014

Viva la France

Het is misschien even stil geweest rondom mijn creatieve uitspattingen op mijn blog of social media, maar daar had ik een goeie reden voor, namelijk....vakantie! Manlief en ik waren naar het zuiden van Frankrijk gereden om daar heerlijk te genieten van het mooie weer, de natuur, de zee en natuurlijk ook van de heerlijke kaasjes en wijntjes. :)



Ik kon mezelf gevoelsmatig niet volledig amputeren, dus had ik met mezelf afgesproken dat er een tas (ik had tasje getypt, maar na mijn gepers en geprop kan ik het dat met goed fatsoen niet meer noemen.)  mee mocht vol met creatieve hulpmiddelen. Boeken, naalden, katoen, acryl, schaar en draad was vertegenwoordigd. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het tasJE niet veel geopend heb, maar het voelde wel erg prettig dat mijn precious mee was. ;-)


Hierbij meteen wat vakantie kiekjes die je hopelijk niet al te jaloers maken. :) Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en zijn volledig uitgerust EN vol inspiratie en creatielust terug gekeerd naar ons nu toch al wat koudere kleine landje.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...