26 november 2014

Oude liefde roest niet

De schommelstoel....waar te beginnen. Of het nu een stukje jeugdsentiment is, het door oude Disney films komt (van het niet geanimeerde soort) of gewoon door het feit dat ik nooit stil kan zitten weet ik niet maar ik blijf stiekem een beetje verliefd op schommelstoelen! (Ik heb er volgens mij zelfs een van mijn eerste blogjes over geschreven ;))


http://www.schommelstoel.nl/schommelstoel/schommelstoel-rokade

Toen ik nog een klein meisje was had ik er eentje op mijn slaapkamer staan. Wat mij betreft ook de ultieme eye-catcher in een kinderkamer tegenwoordig, dus mijn moeder had een vooruitziende blik. ;) Heerlijk vond ik het! Knuffels erop, handgemaakt kleedje erbij en boekjes lezen terwijl je aan het schommelen was.


http://www.schommelstoel.nl/schommelstoel/schommelstoelen


Als ik, wat ik regelmatig doe, aan het speuren ben naar kringloopschatten of woonwinkels aan het afstruinen ben (manlief zijn favoriete weekendbesteding, NOT! ;)) is er altijd een stukje van mij op zoek naar zo een prachtig exemplaar. Tot op heden helaas nog niet zo gelukkig geweest om er eentje tegen te komen.


Ik kwam bij toeval wel een super leuke website tegen die schommelstoelen verkoopt! :) www.schommelstoel.nl. Ik ben nog even aan het bedenken in welke kleurtjes ik een kussentje en kleedje ga haken (de knuffels laat ik anno 2014 maar even voor wat ze zijn) en dan denk ik zomaar dat er binnenkort, eindelijk, zo een heerlijke stoel in mijn eigen paleisje te vinden is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...