18 december 2014

Baggy Beanie (+Tutorial)



Iedere winter weer hetzelfde riedeltje...muts nodig. Maar door alle verzoekjes tegen de tijd dat alle oortjes warmte nodig hebben heb ik op een of andere manier geen zin meer om er eentje voor mezelf te maken. 


Dit jaar moest dat maar eens anders, dus voor de aller eerste keer een baggy beanie muts voor mezelf gemaakt! :) Ben er erg blij mee! Zit heerlijk, is lekker warm en (misschien wel het allerbelangrijkste pluspunt) ik kan mijn haar gewoon in de muts vouwen zodat ik het 's ochtends niet eerst hoef te stylen om het semi nonchalant en schattig onder mijn muts vandaan te laten piepen. ;)



Met dank aan mijn lieve mama die model wilt staan op dagen dat ik zelf geen zin heb om mascara op te doen! ;)





Dit is de stap voor stap tutorial van Appeltjessap TV. Fijne duidelijke uitleg en ook voor een minder gevorderde haker prima te volgen. Ondersteund jouw browser dit niet klik dan hier.



1 opmerking:

  1. Deze muts ga ik zeker maken.
    Zal nog wel even duren want ben nog aan andere projecten bezig.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...