1 mei 2015

Instaswap 2015 Spring Edition

Na weken van spanning, euforische adrenaline kicks en enthousiasme is dan vandaag eindelijk de climax van dit geweldig leuke evenement/initiatief (ja hoe noemen we het eigenlijk? :))! Vandaag is DE dag dat iedereen zijn swap gaat versturen!!
















 Zo spannend!! Valt het in de smaak? Is mijn swapmaatje er blij mee? Zijn de items en kleuren juist gekozen? Alle onzekerheid op een stokje! Tuurlijk vind ze het leuk! Anders zou ze niet meedoen aan iets waar de slogan 'share kindness' als motto benoemd is, want daar gaat het natuurlijk in essentie om. Met liefde en aandacht iets onbaatzuchtigs voor een anders doen. Toch is dat stemmetje in mijn hoofd enigszins (gezond) gespannen! ;)


Ik heb mijn pakketje zelf gisteren afgegeven en tracktrace.nl melde net dat mijn pakketje vandaag tussen 11:30 uur en 14:30 wordt bezorgd, dus swapmaatje...hij komt eraan!! :)























Voor alle mooie pakketten, foto's en inspiratie check je #instaswap2015springedition op Instagram.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...