12 juli 2015

Fijn leesvoer!

Gisteren viel er een fijn pakketje op de deurmat! Ik had mezelf getrakteerd op twee nieuwe haakboekjes! Haken in Kleur en Kant Haken


Twee hele fijne boekjes kwam ik na wat geblader al snel achter! Haken in kleur heeft wat leuke ideetjes met veel diagrammen waar ik zeker wat dingetjes uit ga maken, maar toen ik Kant Haken opensloeg ging het direct kriebelen!! Fijne foto's, mooi kleurgebruik en duidelijke omschrijvingen met diagrammen.

Mijn handen gingen meteen kriebelen toen ik een patroon van een schattig klein tasje zag. Zonder schouderbandje kan je hem ook perfect gebruiken als make-up tasje/ haaknaalden etui etc. Ik heb er meteen eentje gemaakt in heerlijke zuurstokroze kleurtjes katoen.

Zie hier baby's first clutch! :D Wat hoognodige accessoires (fashionista jong of oud, accessoires zijn een noodzaak ;)) erbij gemaakt en voila een leuk cadeautje kan ingepakt worden!! 


Ik ben zo enthousiast over het patroon, hoe fijn en gemakkelijk het weghaakt en het super vrolijke resultaat dat ik meteen een nieuwe ben begonnen! 



4 opmerkingen:

  1. Super tof inderdaad, instant schattigheidseffect!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een leuk tasje. Ik ga dat boek zeker ook eens bekijken (en op mijn verlanglijstje zetten).

    Veel haakplezier met de nieuwe boeken, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...