21 augustus 2015

Doilie invasie

Ik scrolde gisteren even door mijn foto's van de afgelopen twee weken en ontdekte een soort patroon, (of obsessie?) namelijke een heleboel fleurige doilies.



Het patroontje van deze stervormige doilie komt uit het boekje Puur Haken van Maaike. Het patroon is eigenlijk bedoeld als onderzetter voor je drankje, maar met een iets grotere naald en dikker garen wordt hij wat groter waardoor hij prima te gebruiken is onder bijvoorbeeld een leuk vaasje.



 Mevrouw Appel heeft hem ook goed goedgekeurd. ;)


Deze blauw/grijze variant match met mijn kringloopvondst.


En nog een lekker kleurig exemplaar. :) De aardbeitjes nam manlief mee bij Flying Tiger vandaan.


Nog een kringloopgelukje. :)


Na het maken van deze doilie kwam dit kleine vlaggetjeslijntje in regenboog kleurtjes van mijn naald af.

Celebrate the little things in life!

1 opmerking:

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...