11 augustus 2015

Kringloopgeluk

Een van mijn favoriete bezigheden, naast al die andere vrolijke/kleurrijke/creatieve/tijdrovende dagbestedingen ;), is de kringloop afstruinen naar oude schatten, verwaarsloosde spulletjes die ik in een nieuw jasje kan hijsen of gewoon prachtige hebbedingetjes!

Deze gelukjes scoorde ik de afgelopen weken:

Deze prachtige kop en schotels kon ik niet laten liggen!
Tjechisch porselein en nog wel 4 stuks ook!

Dit schattige kleine ladekastje. Likje verf eroverheen en hij past er helemaal bij.
Zie je het leuke kommetje er bovenop staan? Daar nam ik er 3 van mee. ;)

Degene die mij op IG volgen weten wat voor een kopzorgen deze plaatjes mij hebben bezorgd, maar na 6 (ik herhaal ZES!!) keer ermee rond gelopen te hebben door de kringloop heb ik ze eindelijk toch meegenomen. Nu hangen ze gezellig boven in de gang.

Dit krukje was beschadigd en niet mijn kleur, maar veel liefde, kapotte vingers, boze blikken en verf later ben ik er erg blij mee.

Dit prikbord voor een prikkie. Dezelfde verf eroverheen als bij het krukje en hij mag de qoute van de dag door de woonkamer verkondigen.
  
 Dit snoepje vond ik niet bij de kringloop maar op een rommelmarkt in mijn geboortedorpje afgelopen zondag.


En waar ik daarnaast nog erg blij van werd is dat ik deze 8 prachtige kaartjes van Petite Louise won! Vreugde moet je delen, dus gaf ik op mijn beurt een set van deze schattige roosjesoorbelletjes en een kaartje van Petite Louise weg aan @dearestdesign via Instagram. 


2 opmerkingen:

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...