27 maart 2017

Borgo de Pazzi Magazine

Vol trots kan ik jullie alvast een sneek peak geven van het prachtige project wat ik samen met 16 andere lieve en creatieve dames heb gemaakt.....TAAADAAA! Een heus magazine!!

http://treasurycreations.blogspot.com/2017/03/borgo-de-pazzi-magazine.html
De cover is al om te smullen vinden jullie niet?! :) In april komt dit mooie magazine uit en met de opbrengst worden de Samen Breien Clubs van het ouderenfonds gesteund. Win-win situatie toch? :)

Ik mag alsvast 2 exemplaren van dit heerlijke tijdschrift weggeven, dus als je een kansje wilt maken kijk dan op mijn Instagram en doe mee!

De patronen zijn zowel in het Nederlands als in het Engels beschreven, omdat het magazine ook internationaal wordt uitgegeven! (Whaaaa hoe tof is dat!) 

De verkoopadressen van zowel het magazine als de prachtige garens vind je op www.bnagenturen.nl






2 opmerkingen:

  1. Echt heel gaaf, ik ben zo benieuwd naar de inhoud! Ik doe mee met je give-away via IG en anders staat dit boek zeker op mijn wish-list! :) Fijne dag!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het ziet er prachtig uit caroline, zo leuk dat jullie samen eraan gewerkt hebben. wat een prachtig project en ook nog eens voor het goede doel. ik waag graag een kansje op een exemplaar. liefs esther

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...