2 mei 2017

In mijn nopjes

Afgelopen weekend heb ik de laatste hand gelegd aan een nieuw zonnig kussen voor op de bank.

http://treasurycreations.blogspot.com/2017/05/in-mijn-nopjes.html

De inspiratie voor dit kussen vond ik op de Instagram feed van Manon. (One to follow echt waar!! :))Ik ben dol op deze prachtige okergele kleur en gelukkig had ik nog twee mooie bolletjes liggen die matchte.

Ik heb hem met dubbele draad gehaakt en naald 5,5. De twee bolletjes die ik gebruikt heb zijn de Pima van Borgo de Pazzi en de Bambou van Fonty. De Bambou heeft een mooi glansje wat het geheel een goud tintje geeft.

Ik heb de nopjes lukraak gezet, omdat ik 's avonds niet altijd zin meer heb om na te denken en ondertussen lekker Netflix wil kijken. Ik haakte eigenlijk allemaal toeren vasten die ik heb afgewisseld met een toer stokjes waar ik de nopjes in haakte. Een redelijk easy werkje dus op deze manier, maar het resultaat mag er zijn vind ik. :)


Zoals jullie vorige week al konden lezen hebben wij een nieuwe salontafel en daar kon ik dus mooi bijpassende onderzetters bij maken. Het patroon voor deze onderzetters vind je hier. Zo kleurt ons huis langzaam aan stukje bij beetje wat oker en zonnig. :)



8 opmerkingen:

  1. Wauw wat leuk zeg! Deze ga ik onthouden, ben zelf ook dol op okergeel! Erg mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Okergeel heeft iets zonnigs. Het kussen en de onderzetters zien er mooi en vrolijk uit. Dat zonnige kun je wel gebruiken nu het buiten zo druilerig is.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou inderdaad, dat is helaas geen overbodige luxe momenteel. ;) Dank je wel, ik ben er ook blij mee! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Caroline, Ik vind de combi van de 2 draden ook erg mooi. Liefs Lidy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! :) Ja ik vond het ook mooi uitpakken die 2 saampjes gehaakt.xx

      Verwijderen
  5. heel mooi Caroline en de kleur is ook echt top ! lieve groetjes Esther en fijn weekend nog xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel lieve Esther! Ik ben er ook erg blij mee! staat leuk hier op de bank. Fijne dag! xx

      Verwijderen

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...