22 juni 2017

Shape of you

Op het haakfeestje van Durable waar ik eerder al over schreef hing een sjaal waar ik meteen verliefd op was. De Shape of You sjaal ontworpen door Wieke. Wat een plaatje! Het duurde toen nog een paar dagen voordat het patroon online zou komen, maar toe hij er was ben ik direct begonnen! :)

http://treasurycreations.blogspot.com/2017/06/shape-of-you.html
Ik wilde zo snel beginnen dat ik garen heb gepakt wat ik nog had liggen. In dit geval een cotton merino blend. Ik had mijn favoriete kleurtjes gelukkig nog, dus happy me! Dit is hem geworden! Met deze tropische temperaturen moet je er misschien nog even niet aandenken om een warme sjaal te dragen maar als omslagdoek voor de lange zomeravonden kan hij ook prima dienst doen. Ik ben helemaal happy!


Het gratis patroon staat op de website van Durable.

6 opmerkingen:

  1. Super leuk! PRachtige kleuren!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi patroon. Stylish. Ik kan het patroon op de site niet openen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja tof is het patroon he! Oei wat vervelend. Heb je wel Adobe? Volgens mij is het een pdf namelijk. En anders via deze link misschien: http://gbrouwer.nl/nieuws/487/durable-cosy-fine-omslagdoek

      Verwijderen
  3. prachtig geworden Caroline! hele mooie kleuren. fijn weekend , liefs esther xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel lieve Esther!! Ik ben er ook erg blij mee. Kan bijna niet wachten totdat het weer kouder wordt. ;) Liefs, Caroline

      Verwijderen

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...