6 december 2017

Winter vibes

Poeh aan die temperaturen moet ik wel weer wennen...je kan wel blijven ontkennen dat de winter eraan komt, maar het wordt nu echt KOUD! :)

Grappig om te zien dat dat ook zijn uitwerking heeft op mijn haakwerkjes.

https://treasurycreations.blogspot.com/2017/12/winter-vibes.html

 Allereerst heb ik natuurlijk iets voor mijn lieve kleine vriendje gemaakt.


Bij een stoere jas hoort een stoere sjaal en ik had van Lang Yarns heerlijke bolletjes Omega gekregen dus hoppa een sjaal in V-stitch was zo gemaakt. Geen fris nekje meer voor Max. :)


Binnen mag het ook wel weer wat knusser dus kregen de plantjes ook een warm jasje met het Lang Yarns Young garen. Heerlijke dikke draad, dus zo klaar.

En uiteindelijk moesten de schilderijen er ook aan geloven en heb ik ze naar zolder gesleept, zodat ik dit rek weer kon ophangen boven de tafel.


Van het weekend ga ik de kerstboom opzetten en kunnen er wat gezellige kerstspulletjes opgehangen worden.

Zijn jullie al helemaal winter/kerstproof?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...