21 februari 2018

Craftdates

Eindelijk kan ik het vertellen! :)


Vorig jaar had ik in het geheim met een aantal hele leuke dames een 'secret craftdate' op een hele leuke locatie. Volgens de uitnodiging zouden we een voorproefje krijgen van hoe een 'Craftdate' eruit zou kunnen zien; gezelligheid, mooie materialen en lekkere hapjes en drankjes. Hoe en wat precies was een geheim, dus behoorlijk blanco ging ik 's avonds richting Almeerderhout

https://treasurycreations.blogspot.com/2018/02/craftdates.html


En als je bij binnenkomst allemaal lieve bekenden, vrolijke nieuwe gezichten en zo een gedekte tafel ziet weet je dat het niets anders dan een hele fijne avond kan worden!




Na gezellig met elkaar gekletst en gegeten te hebben vertelde Lidy, Miriam, Bregje, Petra en Eline het verhaal achter het boek en wat het concept 'Craftdates' inhoud. Echt super leuk! Ik was meteen enthousiast, want hoeveel leuker is het om iets wat je heel leuk vind om te doen te delen met anderen?


Voor de avond zelf hadden de dames een leuk project verzonnen wat we ter plekke konden maken.


De accubakken, vetplantjes en bolletjes lagen klaar om deze leuke plantenbakjes te maken. Na een super leuke en gezellig avond te hebben gehad kreeg iedereen een prachtige gepersonaliseerde doos mee naar huis waar één of twee projecten uit het boek in zaten die we mochten testen. 



*Had ik toch een partij toffe foto's van de doos en uitpakproces gemaakt....foetsie! :'( Waarschijnlijk is er iets volledig fout gegaan toen ik een nieuwe telefoon kreeg, maar echt zo balen!! Gelukkig zijn er wel nog genoeg mooie foto's hiervan te vinden op Instagram.*

Ik mocht het patroon van een hele mooie sjaal en een tof kussen testen! Whoehoe super leuk!!! Helemaal mij kleuren ook! De dames hadden er zo een werk van gemaakt! Mega lief!




En alsof de verwennerij nog niet genoeg was viel vorige week ook het prachtige boek op de deurmat. Wat een heerlijk boek! Alles klopt, toffe projecten, prachtige vormgeving....WAUW! Super gedaan meiden!!


Ik hoop dat ik mijn enhtousiasme een beetje heb kunnen overbrengen, want ik word hier echt heeeeel blij van!! :) De dames hebben trouwens ook een hele mooie website zeker de moeite waard om even een kijkje te nemen.


1 opmerking:

  1. Wat een leuke date Caroline! Kijk dat lekkere eten ook een echt geslaagde craftdate! Ik heb het boek op de beurs gescoord wat een gaaf boek oh die linnen sjaals ook he ����

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...