16 mei 2014

Lovely day <3

Wat een heerlijke dag en wat een super geluk dat ik vrij had genomen voordat ik (en al mijn andere collega's van mijn 'grotemensenbaan') wist wat voor een weer het zou worden!
Snel de nodige klusjes in huis gedaan en toen mijn stoeltje in de tuin gepositioneerd zodat ik de hele dag in het zonnetje zou zitten. Koffietje erbij, katoen in allerlei kleurtjes paraat en let the fun begin! :)
De eerste twee projectjes waren twee waxinehoudertjes in Ibizastyle kleurtjes en daarna een vrolijk vlaggenlijntje. Zoals je ziet had poes Luna hele andere interesses, maar zolang ze niet op mijn haaksels gaat liggen zie ik dat door de vingers. ;)
De foto's van de waxinehouders volgen nog. Ik blijf namelijk nog even zo zitten! :)
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...