1 januari 2015

Nice to meet you!

Het werd wel eens tijd voor een voorstelrondje. Beetje mosterd na de maaltijd, maar hou het maar op een goed voornemen. :)


Hi, welkom op mijn blog!

Ik ben Caroline en woon samen met manlief en drie poezenbeesten. In mijn vrije tijd haak en naai ik, struin kringloopwinkels af, schilder soms wat meubeltjes en ben ik continu bezig om ons fijne (t)huis nog gezelliger te maken.

Een aantal jaar geleden heb ik mijn haak'talent' weer nieuw leven in geblazen en sindsdien niet meer gestopt.:) Ik ben altijd op zoek naar mooie en vrolijke items die je dag opfleuren en ben daardoor ook graag creatief bezig.

De meeste kennen mijn gehaakte items onder de naam Treasury Creations, maar een poosje geleden heb ik deze domeinnaam geclaimd (ik vond hem zo zoet.) en ik vond dat wel een mooi nieuw uitgangspunt voor een blog.

Naast mijn eigen maaksels hou ik jullie ook op de hoogte van allerlei liefs en moois, Do It Yourself-projectjes en mooie printables.

Alles heeft potentie om adembenemend te worden als je de juiste ingrediĆ«nten gebruikt: Sugar, spice & everything nice! ;) 

 Ik hoop je door middel van mijn blog een kijkje te geven in mijn vrolijke wereld en je te laten glimlachen!

Je kan me ook vinden op facebookpinterestinstagram en mijn website www.handmadecreations.nl



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...