23 maart 2015

Patroon (klein) hartje

In de vorige swap kreeg ik drie schattige kleine knijpertjes met een gehaakt hartje er op. Ik vond ze zo leuk (en het is een fijn klein projectje voor tussendoor) dat ik ze ook heb gemaakt voor mijn swapmaatje van de #buitenbeetjesswap.



 Het is een simpel en makkelijk patroontje wat ik hier zal uitschrijven.

 
Haaknaald: 3,5
Garen: Catania katoen

* Maak een magische ring en haak 2 lossen.

*Haak vervolgens in de ring:
3 dubbele stokjes
4 stokjes
1 dubbel stokje
4 stokjes
3 dubbele stokjes
2 losse

* Trek je magische ring ietsjes vast, sluit je werkje door middel van een half vaste in de ring en trek hem nu helemaal aan en hecht af! :)

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk projectje! Mag ik vragen waar je die leuke knijpertjes vandaan haalt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! :) De knijpertjes komen bij de Action vandaan. Ze hadden ze in twee maatjes.

      Verwijderen
  2. Wat een schattig super simpel patroontje bedankt dat je het wilde delen.
    Groet Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...