25 april 2015

Tulpjes

Ik heb ze vorig jaar al eens eerder gemaakt deze vrolijke en gezellige tulpenpotjes en met de Instaswap in zicht en de lente die steeds meer waar te nemen is leek het me leuk er weer eentje te maken!


Het moodboard op het Instagram account van mijn swapmaatje verraad een voorliefde voor blauw tinten, dus ging ik hier mee aan de slag. Was even out-of-the-box om niet standaard roze uit mijn wol voorraad te pakken. :)


Het patroon staat uitgeschreven op het blog van Ellebel. Het staat zowel beschreven als getekend en is niet al te lastig dus ook voor een beginnende haakster goed te doen.

Ik ben in ieder geval blij met het resultaat en ik hoop mijn swapmaatje straks ook! :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...