23 februari 2017

Vossenfeestje

Het is al weer even geleden dat ik wat schreef hier. Dat was niet door een gebrek aan zin, maar door heel cliché een gebrek aan tijd. Ondertussen was er gelukkig wel wat tijd om te haken en leuke haakgerelateerde dingen te doen. Hierover later meer. ;)

Ik heb de laatste tijd in ieder geval 2 vrolijke vossen kunnen haken! :)

http://treasurycreations.blogspot.com/2017/02/vossenfeestje.html

Ik was altijd al dol op de super leuke items van Lijnloves en Max was al de trotse eigenaar van een aantal coole spulletjes. Toen vroeg Marjolijn (de eigenaresse van Lijnloves) of ik een Gunther voor haar wilde maken. Bestellingen maken heb ik momenteel niet zo veel zin in, maar een ruil vind ik des te leuker!

En zo kwam Gunther de polar edition uit mijn haaknaald gekropen! :)




Joris en Olivier vonden hem gelukkig ook heel leuk! Wil je zien wat Max voor moois kreeg van Lijnloves? Check dan mijn Instagram!

Ik was weer helemaal in de Gunther mood, dus maakte ook nog meteen een roze exemplaar! :)



Zo weer even een klein beetje bijgepraat. Meer leuk nieuws volgt snel! :)

8 opmerkingen:

  1. Wat een schatje die Gunther de vos! Al die kleuren staan hem goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kleur van de bovenstaande vos! :)

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke varianten op de ouderwetse Gunther. Ik blijf 'm ook geweldig vinden. Vooral de blauwe vind ik echt gaaf. Misschien moet ik er ook maar weer eens een haken...
    Logisch dat je een gebrek aan tijd hebt, met zo'n kleintje. Genieten, maar ook druk. Onze meisjes zijn inmiddels al wat groter en zelfstandiger, dat is ook wel weer fijn. Maar ach, iedere leeftijd z'n charme, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja die blauwe vind ik ook heel tof geworden! :) Absoluut genieten en soms een beetje puzzelen met de tijd maar ook dat komt wel weer goed. x

      Verwijderen
  4. Hij blijft echt super leuk! Deze moet ook maar op mijn to do lijstje komen, haha.

    Fijne zondag!

    Liefs Froukje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zeg toevoegen aan je lijstje! ;) Hij is ook echt leuk om te maken! (zegt een niet-aan-elkaar-naai fan.)

      Verwijderen

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...