19 april 2017

Last week..

Ontving ik (nou ja eigenlijk Max :)) de allerleukste Paaspost van de lieve Esther!

 http://treasurycreations.blogspot.com/2017/04/last-week_19.html

Ik ben dol op echte post! Het heeft vind ik iets magisch als er een vrolijke envelop door de brievenbus valt en je niet weet wie de afzender is en wat de inhoud van de envelop is.

Ik zat met Max, mijn moeder en zusje gezellig op de bank wat te drinken toen er een hele gezellige envelop op de deurmat viel...en wat zat er in: een super lief kaartje van Esther en deze schattige paashaas en houten hartje. Cadeautje voor Max!
Max vind hem heel erg leuk en begint iedere keer te giechelen als ik met het haasje voor hem klets en kusjes geef. :)


Ook maakte ik deze heerlijke omslagdoek af van het mooie katoen van Borgo de Pazzi Circe. Het is een mooie stevige katoenen draad die evengoed super zacht aanvoelt. Binnenkort verloot ik zo een heerlijke streng via Instagram, dus volg mij daar als je mee wilt doen. :)


Geïnspireerd door Nandi haar telefoonhoesje begon ik aan een smal lentesjaaltje van Lang Yarns Riva in de granietsteek. Haken is best een 'garenvreter' en al snel kwam ik erachter dat ik aan twee bolletjes niet genoeg zou hebben, dus heb ik het weer uitgehaald en ben ik nu aan een gebreide variant begonnen in de tricotsteek.


And last but not least hebben we eindelijk een nieuwe salontafel gescoord! :) De oude was niet zo praktisch bij onze bank kwamen we al meerdere malen op een ietwat pijnlijke manier achter...we stoten namelijk behoorlijk vaak onze knie aan de scherpe hoeken! :) Ik ben er blij mee!

Op naar een mooie nieuwe week!


2 opmerkingen:

  1. lieve caroline wat leuk om het paashaasje hier terug te zien! en zo leuk dat Max erom moet lachen. wat een prachtige omslagdoek heb je gemaakt zeg. Jullie nieuwe tafel is erg mooi en praktisch omdat deze rond is. dat is ook handiger als de kleine Max gaat kruipen en lopen ! veel liefs van mij! xx esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hij vind hem echt heel leuk! :) Dank je wel mijn moeder was er ook heel blij mee! Ik hoop dat hij de tafel tzt overeind laat staan maar heb er een hard hoofd in. ;) xx

      Verwijderen

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...