12 oktober 2017

We are Knitters

Voor de meeste van jullie is 'We are Knitters' ongetwijfeld al onderdeel van je dagelijkse dosis social media craft inspiratie en voor degene die het merk nog niet kennen...lees gezellig mee! :)

https://treasurycreations.blogspot.com/2017/10/we-are-knitters.html


Al een hele poos stond het maken van een van hun prachtige items op mijn verlanglijstje en als je dan eindelijk iets kan gaan kiezen om te maken welk project moet het dan worden? #keuzestress :)

Na veel wikken en wegen koos ik voor The Udon Blanket en daar heb ik geen seconde spijt van gehad! Een prachtig gebreide woondeken van 100% Peruvian wool. Ik koos voor de kleur 'Spotted Grey'.
Niet een gehaakt project? hoor ik je misschien denken.. Ik kan breien, maar lang niet zo goed als dat ik zou willen vandaar dat ik voor een breiproject koos, zodat ik mezelf een beetje kon dwingen om extra te oefenen en mijn 'skills' wat te verbreden.

Vanzelfsprekend lag ik de week na mijn bestelling ongeduldig op de deurmat te wachten. ;) Het pakket was super snel binnen, wel zo fijn want in je enthousiasme wil je ook zo snel mogelijk aan de gang.


En echt waar het pakket openmaken was al een beleving en feestje op zich! Wat is het prachtig verpakt en gebruiken ze mooie materialen! Hier gaat je hart echt sneller van kloppen!

De kit bestaat uit (zie de eerste foto):
* 5 bollen Peruvian wool.
* 1 set super gave breinaalden 15mm.
* Het patroon. (niet geheel onbelnagrijk.;))
* Mooie naaldjes.
* Heel tof label wat je op je project kan naaien.

Daar wil je toch meteen mee aan de slag? Even flink biceps kweken en doorbreien en tadaaa...gaaf he?


Eerlijk is eerlijk ik heb de deken toen ik (de eerste keer) bijna klaar was helemaal uitgehaald omdat ik halverwege een fout ontdekte..(iets met die skills die echt aan verdieping toe waren.) Normaal gesproken zou het project dan even in het strafhoekje belanden uit frustratie maar dit keer niet! Ik ben meteen overnieuw begonnen.




En met het beoogde resultaat!! De deken was net op tijd klaar voor de eerste frissere herfstavonden, dus ik ben helemaal klaar voor al die fijne 'KnitFlix' avonden in het vooruitzicht.





Als je meer 'We are Knitters' projecten wilt bekijken kan je naast alle mooie foto's op hun website ook eens een kijkje nemen op Instagram via #weareknitters.


4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige deken is het geworden! Geniet ervan!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een supermooie deken Caroline! en wat fijn dat je deze gebreid hebt: de aanhouder wint! xx Esther en fijn weekend (essiebirdies)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel lieve Esther! ben ook heel blij dat ik voor een breiproject gekozen had, ga het steeds leuker vinden!:) Nu bijna klaar met mijn We are Knitters trui.xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...