1 februari 2018

We are Knitters part 2

Herinneren jullie je het fijne plaid nog wat ik een poosje terug gebreid heb? Die super toffe grijze woondeken in gerstenkorrelsteek van We are Knitters.

Ik ben nog een keer met zo'n fijne kit van hen aan de slag gegaan, maar dit keer heb ik mijn allereerste kledingstuk gebreid! :)

https://treasurycreations.blogspot.com/2018/02/we-are-knitters-part-2.html

Ik heb bewust weer voor een breiproject gekozen om weer goed te kunnen oefenen. Het is de 'Buttercream Sweater' geworden!

Dit is een beginner-level project. Dit leek mij wel fijn, omdat ik beter haak dan brei en super gedemotiveerd raak als ik iets 20x moet uithalen of eindeloos Youtube filmpjes moet kijken en het dan nog niet begrijp. #neeikbennietongeduldig ;)

Alle benodigdheden om deze trui te breien worden in deze gave brown bag naar je toegestuurd.


Hier zie je alles wat er in het pakket voor de Buttercream Sweater zit:
- De benodigde hoeveelheid wol in de door jou uitgekozen kleur. (Ik koos voor Forest Green) De hoeveelheid bolletjes wordt bepaald aan de hand van de maat die je opgeeft.
- We are Knitters breinaalden. (Als je deze al hebt kun je dat aangeven en krijg je een beetje korting op het pakket.)
- Setje naalden.
- Het patroon.
- We are Knitters label wat je in je project kunt naaien.

Het patroon is in het engels, maar heel goed te volgen. De afmetingen en toeren staan heel duidelijk beschreven, dus voor iedere beginnende breister prima te volgen.



Toen ik eenmaal was begonnen kon ik ook niet meer stoppen. Zo leuk om de trui steeds meer vorm te zien krijgen! En die kleur...WAUW!!



Alle 4 de delen eenmaal gebreid zet je deze in elkaar. Ook hoe je dit het beste kunt doen staat heel duidelijk beschreven en voor je het weet heb je zelf een super toffe trui gebreid! Ik was zooo trots op mezelf! :) Een selfie met de trui aan blijf ik jullie nog even verschuldigd...iets met ontbrekend daglicht en te korte armen. ;)

Ik had nog wat wol over en daar heb ik nog een bijpassende sjaal van gebreid.

Ik ben fan!!
Hebben jullie al eens zo een pakket van 'We are Knitters' geprobeerd en wat vonden jullie ervan?


1 opmerking:

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...