1 maart 2018

Last week

Afgelopen week...

https://treasurycreations.blogspot.com/2018/03/last-week.html

Kwamen deze heerlijk bollen 'The Petite Wool' van We are Knitters binnen. Ik maak hier het mooie Luna vest van ontworpen door Miriam Catshoek

 En hoe toepasselijk...onze poes Luna is ook dol op het vest in woording en de zachte wol. :)

Kon ik de eerste donatie aan Stichting Babyspullen doen door de verkochte CutiePies. :) Dank jullie wel! Er staan nog mooie items op de veilingpagina, dus sla je slag! ;)


Ging Max voor het eerst naar de kapper en keken we samen Winnie the Pooh terwijl het eigenlijk tijd was voor een middagslaapje.



Maakte we een strandwandeling toen het nog niet vroor. ;)




Viel dit heerlijke boek van de Craftdates dames op de mat.



Maakte ik het patroon voor dit vloerkleed af met het gave Borgo de Pazzi Dalia garen. (Hierover later meer).



En begon ik aan een 'eigen' slinger nadat ik de leuke slingers van Liza had gemaakt die zij voor Craftkitchen maakte. Hij is leuk geworden vind ik zelf dus ik zal het patroon en een foto van de volledige slinger snel posten. :)





2 opmerkingen:

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...