26 maart 2018

We are Knitters (+ kortingscode)

Oh jongens ik ben zo happy met mijn derde WAK (We are Knitters ;)) project! Wat een heerlijk vest voor het voorjaar!

https://treasurycreations.blogspot.com/2018/03/we-are-knitters.html


Not so happy met mijn selfie-skills, maar zo een vest kan je nu eenmaal het best 'showen' door hem aan te trekken dus alle ongemakkelijkheid aan de kant geschoven en tadaaa!! :)

Ik gebruikte de Petite Peruvian Wool in de kleur Maple. Wat een super fijne en zachte bollen! De kleur is vind ik wat lastig vast te leggen op camera, maar het is een beetje een oranje/roest tint en een stuk minder rood als op de 2 foto's hieronder. Op de site van WAK zie je alle beschikbare kleuren.
















Ik breide het Luna vest van Miriam Catshoek. Voor een maat M had ik aan een kleine 4 bollen genoeg. Het zijn mooie flinke bollen waar veel op zit, zodat je ook niet het gevoel hebt tig bollen te moeten aanschaffen, zodat je het thuis ook wat leuker kunt verkopen....'nee liefje echt, ik heb maar 4 bolletjes gekocht.' ;)


Wil jij ook zo een gaaf vest breien of heb je nog nooit met garen van We are Knitters gewerkt en lijkt je dat leuk? Ik mag mijn volgers blij maken met een fijne kortingscode van maar liefst 15%!! Gebruik de code: IN_CAROLINE15 bij het afrekenen en de korting wordt verekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...