30 maart 2018

Last week...

Ging ik aan de slag met het super leuke boek 'Happy Living' van Lisanne van Draad en Praat.

https://treasurycreations.blogspot.com/2018/03/last-week_26.html

Ik begon met de Bobble deken in Maxi Cosi formaat met een super zacht garen van Katia.


En ging daarna direct door met een grote variant met garen van Stylecraft. :)


Three is a charme, dus hoppa het derde project werd een van de leuke cactussen uit het boek.


Na een week vol bacterieën en virussen konden we gelukkig eindelijk weer eens naar buiten, dus deden we een heerlijk rondje door 'ons' bos.


En was mijn schoonzusje jarig. Je kan natuurlijk niet met lege handen aan komen. ;)


Met één handwerkproject tegelijk bezig zijn is onmogelijk in mijn beleving, dus haakte ik ook nog het een en ander uit het toffe boek 'Craftdates'. :)





Al met al best productief eigenlijk! :)

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk, wat een prachtige creaties! Allebei de boeken heb ik ook en er staan zulke pracht-projecten in! Fijn Paasweekend! Liefs, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Fijn Paasweekend gehad? Wat een heerlijke boeken he! xx

      Verwijderen
  2. Goed bezig Caroline en wat een fijne projecten. De roze bobbeldeken vind ik ook echt een plaatje. Fijn weekend.liefs Lidy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heerlijk he ik word er ook echt zo blij van! :) Heb je een fijn Paasweekend gehad? xx

      Verwijderen

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...