28 januari 2019

Lieve Luchtballon

https://treasurycreations.blogspot.com/2019/01/lieve-luchtballon.html

De Lieve Luchtballon...is het geen dotje? :) Voor Durable mocht ik iets leuks ontwerpen voor op de kinderkamer en ik had al een poosje in mijn hoofd om een ontwerp voor een luchtballon te maken. Perfect timing zeg maar! 

De reden dat de luchtballon die prachtige vintage pink kleur met een gouddraadje heeft gekregen heeft niets te maken met gezinsuitbreiding (Max is de leukste dus why even botter ;)) maar simpelweg omdat ik zo een behoefte had om weer eens iets girly-girly te maken. Daar komt toch iets minder van terecht nu ik zelf thuis het enige 'meisje' ben. En daarbij kan je deze kleur toch niet negeren? Ik ben er echt verliefd op!!


Trouwens Max vond roze geen bezwaar hoor er kon evengoed mee geknuffeld worden. ;)

Ik ben heel blij met het resultaat en denk dat het een echte eye-catcher kan zijn op de baby- of kinderkamer en het leuke is dat je maar 4 bolletjes (plus een restje glitter oid om de ballon te versieren) nodig hebt om deze leukerd te maken! Economisch wel zo fijn en meteen een goed excuus om er meerdere te maken. :) Het gratis patroon en eventueel alle benodigdheden vind je op de website van Durable

Mocht je hem ook gaan maken of gemaakt hebben tag mij dan op instagram of gebruik de hashtag #lieveluchtballon, want ik ben heel benieuwd wat voor een toffe luchtballonnen er gemaakt gaan worden. 






 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...