18 februari 2020

Happy Handmade Fashion

Happy Handmade Fashion is uit! Dit gave nieuwe boek van Lisanne van HappyHandmadeLiving werd 8 februari gelanceerd bij Wolplein en ik was erbij!

https://treasurycreations.blogspot.com/2020/02/happy-handmade-fashion.html

Wil je weten hoe het was? Lees dan snel verder.


Vorige week zaterdag reisde ik af naar Zaltbommel om bij Wolplein de te gekke boeklancering bij te wonen van het nieuwe boek wat Lisanne samen met haar oma maakte!
Dat lijkt mij echt een room die werkelijkheid wordt wanneer je samen aan je passie en hobby kan werken en een prachtige levenslange herinnering maakt door middel van een heel tof boek.

Dat zij beide met veel liefde en plezier aan dit project gewerkt hebben wordt meteen duidelijk als je het boek openslaat. Prachtige projecten om zelf te haken of te breien. Of je nu gaat voor een trui of vest, een jurk of sjaal of voor een omslagdoek of zelfs een jas alles is te vinden in dit heerlijke boek om zelf een bijna volledige garderobe te maken.



De patronen zijn heel fijn en duidelijk beschreven en wat ik echt een groot pluspunt vind is dat je heel gemakkelijk de maat maar ook de look en feel kan aanpassen naar jouw wens.





Even terug naar het boekfeestje, want het was echt een feestje!, bij binnenkomst was het eerste wat ik zei Wauw! Wolplein is sowieso al een hele fijne plek om binnen te komen, maar nu was het net alsof ik een tof feest binnen liep. Alles was versierd en aangekleed in de stijl van het boek. Er waren heerlijke hapjes en drankjes, je kon een kleurscan laten doen of een mini portret van jezelf laten maken, er liep een coach rond die de leukste complimentjes uitdeelde en natuurlijk (heeel leuk) werd je boek gesigneerd door Lisanne en oma! :)


Toen iedereen binnen was, bijkletst had en wat lekkers gegeten en gedronken had gingen we bingo-en! Dit was echt zo leuk!! Het zou mij niets verbazen als dit een soort van traditie gaat worden. Het was echt hilarisch!




Het was super gezellig en zo fijn om alle lieve meiden weer te zien en te spreken! Een dag om nog vaak met plezier aan terug te denken!

Lieve Lisanne en oma jullie mogen echt heeeeel trots zijn op wat jullie hebben neergezet samen!

En voor degene die het boek nog niet hebben....schaam je! Haha nee hoor maar het is zeker de moeite waard om in huis te hebben! Mocht je enthousiast geworden zijn en het boek willen kopen klik dan HIER.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...